عکس؛ موقعیتی که رحیم استرلینگ آن را از دست داد

عکس؛ موقعیتی که رحیم استرلینگ آن را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ می‌توانست منچسترسیتی را در فینال پیش بیاندازد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 شنبه شب، دو تیم منچسترسیتی و چلسی از چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند. در این دیدار پپ گواردیولا تصمیم گرفت بدون هافبک دفاعی پا به میدان بگذارد و به جای آن، بعد از مدت‌ها به رحیم استرلینگ بازی داد. با این حال دقایقی پیش، این وینگر ریز نقش صاحب یک فرصت خوب شد و نتوانست به خوبی از آن استفاده کند. مهاجم سابق لیورپول در موقعیتی تک به تک با ادوارد مندی قرار گرفت، اما نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند، تا این موقعیت از دست برود. 

رحیم استرلینگ در طول این بازی تاکنون کار آنچنان مثبتی انجام نداده است و مورد انتقاد هواداران منچسترسیتی در صفحات مجازی قرار گرفته است. 

چلسی در این دیدار از حریف منچستری خود خیلی بهتر کار کرده‌اند و آن‌ها تاکنون سه موقعیت بسیار خوب را توسط ورنر از دست داده‌اند. این مهاجم آلمانی چند بار در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت، اما نتوانست بهره‌ای از آن‌ها ببرد تا این دیدار همچنان مساوی باقی بماند. 

سیتی برای رسیدن به فینال از سد تیم‌های بروسیامونشن گلادباخ، دورتموند و پاری سن ژرمن عبور کرده و چلسی نیز توانسته تیم‌های اتلتیکو مادرید، پورتو و رئال مادرید را شکست دهد.

4416