هری کین به آمار رحیم استرلینگ رسید

هری کین به آمار رحیم استرلینگ رسید

پایگاه خبری فوتبالی- هری کین به رکورد گلزنی رحیم استرلینگ در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش فوتبالی‌، هری کین مهاجم زهردار و انگلیسی بایرن مونیخ به رکورد گلزنی رحیم استرلینگ در جمع بهترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رسید. در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا وین رونی با ۳۰ گل بهترین گلزن انگلیسی تاریخ این رقابت ها است و پس از وی رحیم استرلینگ و هری کین هردو با ۲۷ گل در رده دوم قرار دارند. هری کین در این فصل با تأثیرگذاری روی ۴۱ گل باواریایی ها شامل ۳۳ گل و ۸ پاس گل به اولین بازیکن بایرن مونیخ پس از رابرت لواندوفسکی لهستانی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ تبدیل شد که روی حداقل ۴۰ گل این تیم آلمانی اثرگذاری داشته است.

هری کین و کیلیان امباپه، اولین بازیکنان ۵ لیگ معتبر اروپایی در این فصل بودند که روی حداقل ۴۰ گل تیم خود تأثیر مستقیم داشتند به طوری که کیلیان امباپه در ۳۴ بازی، ۳۴ گل و ۷ پاس‌ گل و هری کین در ۳۳ بازی، ۳۳ گل و ۸ پاس‌ گل ثبت کرده اند. همچنین کیلیان امباپه با ۴۶ از رکورد گلزنی دیدیه دروگبا و محمد صلاح با ۴۴ گل در لیگ قهرمانان اروپا عبور کرد و احتمالا هری کین هم به زودی به این رکورد خواهد رسید.

هری کین با ثبت دو گل حساس خود در بازی مقابل لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا باعث صعود بایرن مونیخ در این رقابت ها و کم شدن فشار از روی تیم خود شد.

۱۰۰۹