قابی از رحیم استرلینگ با پیراهن چهار تیم بزرگ انگلیس

قابی از رحیم استرلینگ با پیراهن چهار تیم بزرگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ بازیکنی است که در تیم های لیورپول، منچسترسیتی و چلسی بازی کرده است و حالا هم به طور قرضی به آرسنال رفته است و قرار است که فصل پیش رو را در این تیم حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود که رحیم استرلینگ به طور قرضی از چلسی جدا شد و راهی آرسنال شد. تصاویر رحیم استرلینگ با پیراهن آرسنال منتشر شده است. این بازیکن همچنین برای تماشای بازی آرسنال مقابل برایتون به ورزشگاه امارات شهر لندن رفته بود. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رحیم استرلینگ به نوعی محصول آکادمی باشگاه لیورپول به حساب می آید. او بین سال های 2012 تا 2015 در تیم اصلی لیورپول حضور داشت. پس از آن استرلینگ به منچستر سیتی پیوست. این وینگر انگلیسی تا سال 2022 در منچستر سیتی حضور داشت و در واقع می توان گفت که بیشترین زمان در دوران حرفه ای خود را در منچستر سیتی سپری کرد.

رحیم استرلینگ در سال 2022 راهی چلسی شد و حالا هم در سال 2024 به طور قرضی به آرسنال پیوسته است و باید دید که اوضاع برای او در جمع توپچی های لندن به چه شکل پیش می رود.

1470