آدیداس، استرلینگ را به رئال مادرید نزدیک می کند؟

آدیداس، استرلینگ را به رئال مادرید نزدیک می کند؟

خبرگزاری فوتبالی - نام رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی در ماه های اخیر بارها پیرامون رئال مادرید مطرح شده است و همچنان این نام مطرح می شود. حالا نشریه تایمز گزارش داده است که شرکت آدیداس در آستانه امضای قرارداد با استرلینگ قرارداد دارد و همین اتفاق شاید او را به رئال مادرید نزدیک کند چرا که باشگاه اسپانیایی یکی از مهمترین همکاران شرکت آدیداس به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، تایمز گزارش داده است که آدیداس ممکن است که راه انتقال بازیکن انگلیسی به ورزشگاه برنابئو را همکاری کند. اتفاقی که چندان آسان نیست، به خصوص حالا که محرومیت سیتی از حضور در چمپیونزلیگ لغو شده است. اگر حکم علیه منچسترسیتی صادر می شد و باشگاه انگلیسی از حضور در اروپا محروم می شد، استرلینگ از سیتی جدا می شد و رئال مادرید می توانست محتمل ترین گزینه وی باشد.

استرلینگ سالهاست که مورد توجه رئال مادرید قرارداد دارد و به گفته مطبوعات انگلیس اگر بخواهد از منچسترسیتی جدا شود دوست دارد که فقط به تیم مادریدی ملحق شود.  این بازیکن البته تلاش زیادی خواهد داشت تا به ترکیب منچسترسیتی برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید کمک کند و تیم سفیدپوش را حذف کند. بازی رئال و سیتی هفدهم مرداد در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود.

4125