عکس؛ کاپ جالبی که تن هاگ و برونو فرناندز هدیه گرفتند

عکس؛ کاپ جالبی که تن هاگ و برونو فرناندز هدیه گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی - بازی منچستریونایتد و لیورپول یکی از جذاب ترین بازیهای دوستانه تابستانی بود که در ورزشگاه ملی راجامانگالا در شهر بانکوک برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، این بازی با حمایت شرکت Fresh Air Festival برگزار شد که 55 هزار هوادار تایلندی به استادیوم رفتند که این بزرگترین بازی برگزار شده در تایلند از زمان شروع کرونا بود. در حقیقت بازی یونایتد و لیورپول یک دوئل جذاب در فوتبال انگلیس به شمار می رود که تیم تن هاگ در این بازی دوستانه با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد و هواداران تیم کلوپ را شگفت زده کرد. 

برگزارکنندگان بازی در پایان مسابقه تصمیم گرفتند که کاپی را به نشانه یادبود پیروزی در این بازی دوستانه تابستانی در اختیار برونو فرناندز و اریک تن هاگ قرار بدهند که البته شکل این جام هم در نوع خود جالب بوده و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.برای طراحی این کاپ به نظر می رسد که از طراحی ورزشگاه راجامانگالا استفاده شده است. منچستریونایتد در فصل گذشته نتوانست جامی را ببرد و خیلی از هواداران تیم های رقیب به شوخی نوشته اند که به یونایتدی ها تبریک می گویند که بالاخره توانسته اند جام ببرند.

در هر صورت پیروزی در بازیهای دوستانه پیش فصل چیزی را برای تیمی ثابت نمی کند اما قطعا این برد به تن هاگ و تیمش برای ادامه پیش فصل روحیه خوبی داده است.

4125