تمسخر برونو فرناندز توسط هواداران رقیب؛ در روزهای بزرگ غیب می‌شود!

تمسخر برونو فرناندز توسط هواداران رقیب؛ در روزهای بزرگ غیب می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - تردیدی نیست که برونو فرناندز از زمان پیوستن به منچستریونایتد از اسپورتینگ در یک سال اخیر عملکرد درخشانی داشته است.

به گزار شفوتبالی، ملی پوش پرتغالی به اولین بازیکن لیگ انگلیس تبدیل شد که در عرض یک سال، چهار بار عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ انگلیس را می برد. بازیکن 26 ساله در نیمه دوم فصل قبل هشت گل زد و هشت پاس گل داد و در فصل جاری نیز با یازده گل و هشت پاس گل خوش درخشیده است اما فرناندز در بازی مهم یونایتد مقابل لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید، شب درخشانی نداشت.

در حقیقت برونو نزدیک بود که با یک کاشته دروازه حریف را در نیمه اول باز کند اما یک فرصت عالی را در فاصله پانزده دقیقه به اتمام بازی از دست داد. توپگیری آلیسون مانع از گلزنی فرناندز شد. شیاطین سرخ در صورت پیروزی می توانستند با چهار امتیاز نسبت به رقبا در صدر جدول قرار بگیرند و خیال خود را راحت کنند. 

هافبک پرتغالی حالا با پیام های تمسخرآمیز حریفان در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. فرناندز یکی از سوژه های داغ توییتر در ساعات اخیر بوده است . فرناندز در این فصل در شش بازی مقابل شش تیم بزرگ لیگ انگلیس فقط یک گل زده (پنالتی در شکست مقابل تاتنهام) و هیچ پاس گلی نداده است. فرناندز بازیکن خوبی است اما فعلا در بازیهای بزرگ نتوانسته به کمک سولشر بیاید. یکی از صفحات توییتر به شوخی تصویری از برونو را ترسیم کرده که در حال غیب کردن خودش است!

4125