برونو فرناندز دروازه‌بان جدید منچستریونایتد؟

برونو فرناندز دروازه‌بان جدید منچستریونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز یکی از کاپیتان‌های منچستریونایتد به پست دروازه‌بانی علاقه دارد و در تمرینات، بعضی وقت‌ها در درون دروازه قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، نیتان بیشاپ دروازه‌بان ذخیره منچستریونایتد فاش کرد که برونو فرناندز در تمرینات، معمولاً در درون دروازه قرار می گیرد و عاشق این پست است. او در این باره به وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: "می دانید در تمرینات چه قدر حرف می زنند و کری می خوانند؟ یونایتد دروازه‌بانان بسیار خوبی دارد، اما برونو فرناندز در هنگام تمرین ضربه پنالتی، دوست دارد خودش نیز در درون دروازه بایستد و با دیگر گلر‌ها کری بخواند. او بعضی وقت‌ها اگر بتواند هر 5 پنالتی خودش را تبدیل به گل کند، سپس خودش در دروازه می‌ایستد و به گلرها می گوید که اگر فقط یک گل بتوانید به من بزنید، باهم برابر هستیم."

شیاطین سرخ در یک قدمی تمدید قرارداد با داوید دخیا قرار دارند، اما اریک تن هاگ در بازار نقل و انتقالات به دنبال یک دروازه‌بان دیگر نیز می گردد تا دخیا را بیشتر به چالش بکشد. 

البته هدف اصلی یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، خرید یک مهاجم شماره 9 است و آن‌ها به بازیکنانی مثل هری کین، ویکتور اوسیمن، کولو موانی و راسموس هویلند لینک شده‌اند.

4416