منچستریونایتد بدون برونو فرناندز در کجای جدول بود؟/ در نزدیکی سقوط!

منچستریونایتد بدون برونو فرناندز در کجای جدول بود؟/ در نزدیکی سقوط!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد به حدی به برونو فرناندز وابسته است که بدون گلها و پاس گلهای بازیکن پرتغالی باید در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر جای می گرفت.

به گزارش فوتبالی، برونو با یک ضربه تماشایی گل تساوی را در بازی منچستریونایتد و  وست برومویچ به ثمر رساند. ملی پوش پرتغالی در این فصل با 14 گل و 9 پاس گل در لیگ برتر خوش درخشیده است اما اگر سولشر هافبک سابق اسپورتینگ را نداشت حالا ممکن بود که اوضاع کاملا اسفباری داشته باشد.

در حقیقت بدون برونو، منچستریونایتد فقط شش تا از 24 بازی فصلش را می برد، 9 تا را مساوی می کرد و 9 تا را می باخت. آنها در حال حاضر با 46 امتیاز در رتبه دوم جدول هستند اما اگر خبری از نقش آفرینی بازیکن پرتغالی نبود به رتبه پانزدهم نزول می کردند.

در حال حاضر برونو نقشی محوری را در منچستریونایتد دارد که اگر یک روز حضور نداشته باشد، شیاطین سرخ کار بسیار مشکلی برای پر کردن جای وی خواهند داشت.  به هر صورت به نظر می رسد که او را باید یکی از مهمترین خریدهای لیگ انگلیس در سالهای اخیر دانست. برونو با روند کنونی به احتمال فراوان عنوان جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس را می برد که البته ستارگان سیتی نظیر گوندوگان می توانند رقبایش برای کسب این عنوان باشند.

4125