لحظه‌ای که برونو فرناندز به جای تن‌هاگ، تیمش را هدایت کرد!

لحظه‌ای که برونو فرناندز به جای تن‌هاگ، تیمش را هدایت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته و در حالی که منچستریونایتد شکست بدی را مقابل نیوکاسل در جام اتحادیه تجربه کرد، برونو فرناندز به سرمربی تیمش تبدیل شده بود و به جای تن هاگ به هم تیمی هایش دستورات فنی می داد!

به گزارش فوتبالی ، هافبک 29 ساله پرتغالی در بازی چهارشنبه شب روی نیمکت نشست تا مارکوس رشفورد و راسموس هویلوند امور هجومی را به عهده بگیرند. تیم تن هاگ در یک ساعت اول، سه گل از آلمیرون، لوییز هال و جو ویلوک دریافت کرد تا تیم انگلیسی پیروزی شیرینی را با اختلاف سه گل کسب کند. 

فرناندز در تابستان گذشته بازوبند کاپیتانی یونایتد را از مگوایر گرفت که سعی کرد که با وجود نیمکت نشینی، از کنار زمین به هم تیمی هایش کمک کند و به نوعی نقش سرمربی را به جای تن هاگ به عهده گرفت!

فرناندز در نیمه دوم به جای هانیبال مجری وارد زمین شد که نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. تن هاگ در پایان بازی کل مسئولیت شکست را به عهده گرفت آن هم در حالی که شمارش معکوس برای اخراج او آغاز شده است. با وجود آن که مدیران شیاطین سرخ در دو فصل اخیر همه خواسته های تن هاگ در بازار نقل و انتقالات را برآورده کردند،  این مربی نتوانسته در سطح انتظارات ظاهر شود.

4125