عکس؛ خط هافبکی که ژاوی برای فصل جدید در اختیار دارد

عکس؛ خط هافبکی که ژاوی برای فصل جدید در اختیار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی به زودی اولین فصلی را که خودش از ابتدا در آن هدایت بارسلونا را بر عهده داشته است، استارت خواهد زد چرا که در فصل گذشته در اواسط فصل بود که آمد و از ابتدا تیم دستِ او نبود، اما در فصل جدید ژاوی هرناندز از همان ابتدا هدایت آبی و اناری ها را بر عهده دارد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی از زمانی که به بارسا آمد، سعی کرد که تغییر و تحولاتی را در این تیم به وجود بیاورد که تغییرات اصلی مربوط به خط حمله بودند چرا که ژاوی بیش از همه از خط حمله بارسا ناراضی بود. اما اکنون بارسلونا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک هافبک هم به خدمت گرفته است و فرانک کسیه را به صورت بازیکن آزاد خریداری کرده است. قرارداد این بازیکن با میلان خاتمه یافته بود و بدین ترتیب راهی بارسا شد. آبی و اناری ها از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارند و به همین جهت لاپورتا به سراغ بازیکنانی می رود که به صورت آزاد در بازار نقل و انتقالات در دسترس هستند.

از سوی دیگر شرایط فرنکی دی یونگ به طور کامل مشخص نشده است و حرف و حدیث های زیادی پیرامون جدایی او وجود دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی برایش می افتد.

اما 4 هافبک اصلی بارسلونا که ژاوی برای فصل جدید می تواند روی آن ها حساب باز کند عبارتند از؛ بوسکتس، کسیه، پدری و گاوی. بوسکتس در حال حاضر 33 ساله است و کاپیتان اول بارسلونا است. کسیه 25 سال دارد و پدری 19 ساله است. گاوی هم با 17 سال سن بازیکن آینده داری در خط هافبک بارسلونا است.

1470