شروع مذاکرات رسمی بارسلونا با چلسی بر سر خرید دو مدافع اسپانیایی

شروع مذاکرات رسمی بارسلونا با چلسی بر سر خرید دو مدافع اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا مذاکرات خودش را برای خرید مارکوس آلونسو و سزار آزپیلیکوئتا دو مدافع اسپانیایی چلسی آغاز کرد. 

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ژاوی هرناندز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تقویت خط دفاعی است و در این راستا در نظر دارد تا سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو را به خدمت بگیرد. روز گذشته تاد بولی مالک جدید آبی‌های لندن به بارسلونا سفر کرد تا با مدیران این باشگاه گفت و گو داشته باشد. هر دو طرف می‌خواهند پیش از شروع تور آسیایی چلسی به نتیجه مطلوب برسند. کاتالان‌ها از ماه‌ها قبل به دنبال جذب این دو بازیکن باتجربه بودند، اما به خاطر تغییر مالک چلسی، این مذاکرات به تعویق افتاد. 

به نقل از مارکا، خوان لاپورتا در گذشته توانسته با آزپیلیکوئتا و آلونسو به توافق شخصی دست پیدا کند و حالا فقط نظر مثبت باشگاه چلسی باقی مانده است. البته ممکن است چندین بازیکن دیگر نیز در این معامله گنجانده شوند. در حال حاضر چند شایعه مبنی بر احتمال پیوستن فرنکی دی یونگ به چلسی نیز شنیده می‌شود و منچستریونایتد نیز مشتری این هافبک هلندی است. به غیر از دی یونگ، سرجینیو دست دیگر بازیکنی است که احتمال می‌رود در این معامله قرار بگیرد و به آبی‌های لندن بپیوندد.

4416