درگیری بادیگارد رونالدو با پلیس فرودگاه

درگیری بادیگارد رونالدو با پلیس فرودگاه

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد آخرین روزهای تعطیلاتش را سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو چند روزی را برای استراحت در مایورکا سپری کرد و این هفته به همراه کل خانواده اش راهی منورکا شد. رونالدو از طرفی تصمیم گرفت که جت شخصی خود را بفروشد تا یک جت بزرگ تر بخرد.

البته به نظر می رسد که تعطیلات رونالدو چندان هم آرام نبوده است. در حقیقت یکی از بادیگاردهای وی در فرودگاه مایورکا با ماموران پلیس درگیری لفظی پیدا کرد و در نهایت با مداخله حاضرین، ماجرا ختم به خیر شد. خود کریستیانو رونالدو در این لحظات نظاره گر این اتفاقات بود.

شاهدان می گویند که یکی از دو بادیگارد رونالدو، انگشت خود را بسته بود که در این لحظات ماموران امنیتی تصمیم می گیرند که بازرسی دقیق تری از او داشته باشند. با توجه به این که مامور ناظر یک زن بوده است، با مامور مرد تماس می گیرد تا برای بازرسی بیاید اما بعد از آن که این اتفاق چند دقیقه طول می کشد، بادیگارد رونالدو شروع به داد و فریاد می کند و می گوید با توجه به این که خودش هم مامور پلیس پرتغال است، چنین رفتاری را از سوی ماموران پلیس فرودگاه زیاده روی می داند. البته در نهایت با دخالت ماموران امنیتی ماجرا ختم به خیر می شود هر چند که خانواده رونالدو با نیم ساعت تاخیر پرواز خود را آغاز می کنند.

4125