شاهکار دیگری از مالدینی: رقم درآمد سالانه میلان + تغییر نام کمپ تمرینی پس از توافق با پوما تعيين شد

شاهکار دیگری از مالدینی: رقم درآمد سالانه میلان + تغییر نام کمپ تمرینی پس از توافق با پوما تعيين شد

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات باشگاه میلان ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده‌اند که بر اساس توافقات انجام شده، همکاری این باشگاه ایتالیایی با برند پوشاک ورزشی پوما هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و رسانه رسمی باشگاه آث میلان، وب‌سایت رسمی باشگاه آث میلان در روزهای اخیر با انتشار یک بیانیه خبر ادامه همکاری با برند پوشاک ورزشی پوما را تایید کرده است.

درآمد باشگاه آث میلان بابت این همکاری سالیانه مبلغی معادل رقم سی میلیون یورو می‌باشد و بر اساس توافقات صورت گرفته، نام کمپ تمرینی ویزمارا که در آن تیم‌های رده‌های پایین‌تر آث میلان و تیم بانوان این باشگاه تمرین می‌کنند نیز به "Puma House of Football" تغییر نام خواهد داد که می‌تواند به رشد فوتبال بانوان باشگاه میلان کمک بسیاری کند.

هر چند که مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا در بیانیه خود اشاره‌ای به سال دقیق مدت اعتبار این همکاری نکرده است، اما خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا چنین عنوان می‌کند که این همکاری تا سال 2028 میلادی یعنی شش ساله می‌باشد.

پائولو مالدینی، مدیر فنی باشگاه میلان نیز به دنبال انجام این توافق با پوما، از توافق با جری کاردیناله، مدیرعامل شرکت رد برد به عنوان مالک جدید باشگاه میلان برای تمديد قرارداد خود با روسونری خبر داد و روز گذشته نیز قرارداد جدید خود را به امضا رساند و درباره بازار نقل و انتقالات تابستانی باشگاه میلان گفت: "در آخرین لحظات برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم و از بودن در این‌جا خوشحالم. خوشحالیم که همیشه برنامه‌ای برای موفقیت آینده میلان داریم. مارکت تابستانی؟ کمی دیر شروع کردیم اما زمان از دست رفته را جبران خواهیم کرد. خیلی خوشحالم."

9404