مدافع سابق ایتالیا و میلان به عنوان مربی یکی از تیم‌های روسونری انتخاب شد

مدافع سابق ایتالیا و میلان به عنوان مربی یکی از تیم‌های روسونری انتخاب شد

پايگاه خبری فوتبالی - مدافع کناری شمت راست پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آث میلان به سمت سرمربی‌گری و هدایت تیم پریماورای این باشگاه ایتالیایی انتخاب و منصوب شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سایت و رسانه رسمی باشگاه آث میلان ایتالیا، مدیریت این باشگاه سرخ و مشکی پوش شهر میلان با انتشار یک بیانیه به صورت رسمی خبر انتخاب و انتصاب ایگناتزیو آباته، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و مدافع کناری پیشین باشگاه آث میلان را به عنوان سرمربی‌گری تیم پریماورای این باشگاه ایتالیایی اعلام کرد.

بنابراین ایگناتزیو آباته از هدایتو سرمربی‌گری تیم رده سنی زیر شانزده ساله‌های باشگاه آث میلان، به سرمربی‌گری و رهبری روی نیمکت تیم پریماورای باشگاه آث میلان منتقل شده و ارتقا یافته است. این پاداش بعد از به دست آمدن موفقیت اخیر ایگناتزیو آباته همراه با تیم رده سنی زیر شانزده ساله‌های باشگاه آث میلان بود که موفق شدند در رقابت‌های فصل گذشته به فینال اسکودتو راه پیدا کنند.

در قسمتی از این بیانیه منتشر شده توسط مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا برای ایگناتزیو آباته چنین آمده است:

"باشگاه میلان برای ایگناتزیو آباته در پست جدیدش آرزوی موفقیت می‌کند."

ایگناتزیو آباته خود نیز محصول آکادمی باشگاه آث میلان ایتالیا می‌باشد که در سال 1999 میلادی به جمع یاران روسونری ملحق شد و در سال 2004 میلادی به تیم اصلی آث میلان ایتالیا راه یافت و بخشی از آن تیم تاریخی روسونری شد.

ایگناتزیو آباته پیش از این که نخستین حضور خود در جمع نفرات باشگاه آث میلان را تجربه کند، سه مرتبه به باشگاه‌های مختلفی قرض داده شد و بعد از آن، به صورت دائمی راهی باشگاه‌های امپولی و سپس تورینو شد؛ اما در سال 2009 میلادی باز هم به ورزشگاه سن سیرو و باشگاه آث میلان بازگشت و طی مدت زمان تقریبا 10 سال بعد از آن که در این باشگاه ایتالیایی حضور داشته، در نزدیک به دويست و پنجاه مسابقه با پیراهن آث میلان برابر رقبا و حریفان روسونری در میادین رقابت‌ها حاضر شده و این تعداد بازی را برای تیم میلانی‌ها به انجام رسانده که نسبتا آمار قابل ملاحظه‌ای به حساب می‌آید.

9404