گولیت: روسونری بهتر از قبل شده است/ تماسی از میلان نداشته‌ام

گولیت: روسونری بهتر از قبل شده است/ تماسی از میلان نداشته‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت هلندی روسونری طی یک مصاحبه در خصوص مسائل مختلف میلانی ها اظهار نظر کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، رود گولیت، هافبک هلندی سابق میلان در مصاحبه ای اعتراف می کند که برای بازگشتش به میلان هیچ تماسی با او برقرار نشده است.

گولیت با مبلغی رکوردشکن در سال 1987، پی اس وی آیندهوون هلند را به مقصد میلان ترک کرد؛ زمانی که باشگاه در دوران بسیار متفاوتی بود و برلوسکونی تازه فعالیت خود را در میلان آغاز کرده بود. گولیت موفق به کسب سه قهرمانی در سری آ و دو جام اروپایی با میلان شد و همچنین در سال 1987 صاحب عنوان برنده توپ طلا شد و طی سال های 1987 و 1989 به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.

در ادامه، مصاحبه گولیت با اسکای ایتالیا را می خوانید:

"بسیار به ایتالیا مدیونم، زیبایی های بسیاری وجود دارد و من همیشه از آمدن به این جا خوشحالم. بسیار خوشحالم که میلان مسیر درستی پیدا کرده است و برابر یوونتوس و همچنین لیورپول شاهدش بودم. آن ها بسیار اذیت شدند و در گل ها کمی شانس وجود داشت. سرعت لیگ برتر انگلیس برای روسونری بالا بود اما در نیمه دوم آن ها با روش درستی برابر لیورپول قرار گرفتند."

"فکر می کنم که این بازی برای پیشرفت میلان در این فصل کمک خواهد کرد و آن ها حتی قوی تر خواهند شد. گام به گام آن ها به میلانی نزدیک می شوند که می تواند برنده باشد. میلان نسبت به دو سال اخیرش بسیار بهتر است."

در رابطه با پائولو مالدینی؟

"او کارش را به خوبی انجام می دهد و این کار برای او تجربه جدیدی است. خوشحالم که در میلان بازیکن سابقی حضور دارد که با مسائل روسونری آشناست."

احتمال بازگشت شما به میلان در پستی مدیریتی؟ 

"هیچ کسی از میلان با من تماسی نگرفته است. آن ها مسیر دیگری انتخاب کرده اند که با بازیکنان سابقی ادامه بدهند که ارتباطی با روسونری نداشته است؛ البته به جز مالدینی."

9404