داور بازی میلان و یوونتوس معرفی شد/ روسونری و 'طلسم اورساتو'!

داور بازی میلان و یوونتوس معرفی شد/ روسونری و 'طلسم اورساتو'!

پایگاه خبری فوتبالی - در شرایطی که روسونری همچنان درگیر حواشی باخت هفته‌ی گذشته مقابل اسپتزیا تحت تأثیر قضاوت پر حرف و حدیث مارکو سرا است، داور جدال بعدی این تیم در سری آ که مسابقه‌ی سنتی با بیانکونری خواهد بود نیز مشخص و معرفی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، دانیله اورساتو دیدار بزرگ یکشنبه شب میلان برابر یوونتوس از رقابت های سری آ ایتالیا را سوت خواهد زد و این در شرایطی است که انتظار می رفت مارکو سِرا به دلیل  قضاوت جنجالی اش در شکست اخیر میلان برابر اسپتزیا با محرومیت روبرو شود اما نام او برای تیم وار برای یک بازی از سری بی مشخص شده است.

این داور سی و نُه ساله همراه با تیم داوری در اتاق وار (کمک داور ویدئویی) دیدار برشا برابر ترنانا در مسابقات سری بی ایتالیا را قضاوت خواهد کرد.

دانیله اورساتوی سی و نُه ساله به عنوان داور اصلی مسابقه‌ی سنتی، حساس و همواره جذاب قرمز و مشکی پوشان آث میلان و سفید و مشکی پوشان یوونتوس تورین انتخاب و معرفی شد؛ این در حالی است که با بررسی سوابق قضاوت این داور با تجربه‌ی ایتالیایی در مسابقاتی که یک طرف آن میلان بوده است، این نکته‌ی جالب مشهود می شود که در بازی های میلان با سایر تیم های بزرگ فوتبال ایتالیا (شامل پنج تیم یوونتوس، اینتر، آ اس رم، ناپولی و لاتزیو) که دانیله اورساتو قضاوت آن ها را بر عهده داشته، روسونری هیچ گاه برابر این رقبا و حریفان بزرگ به برتری دست نیافته است! رسانه های ایتالیایی از این موضوع جالب به عنوان 'طلسم اورساتو' یاد کرده اند.

آمار کلی قضاوت های دانیله اورساتو در مسابقات میلان با تیم های بزرگ لیگ ایتالیا:

مسابقات مقابل یوونتوس:

شامل سه تساوی و یک باخت

مسابقات مقابل اینتر:

شامل یک تساوی و یک باخت

مسابقات مقابل رم:

شامل یک تساوی و یک باخت

مسابقات مقابل ناپولی:

شامل یک مساوی

مسابقات مقابل لاتزیو:

شامل یک تساوی و یک باخت

9404