یک تیر و دو نشان مونیخی‌ها؛ هم تمديد با گنبری هم یافتن جانشین لواندوفسکی!؟

یک تیر و دو نشان مونیخی‌ها؛ هم تمديد با گنبری هم یافتن جانشین لواندوفسکی!؟

پایگاه خبری فوتبالی - آیا تمدید قرارداد سرژ گنبری با باواریایی‌ها به خروج روبرت لواندوفسکی لهستانی وابسته است؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت بیلد چاپ کشور آلمان، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ در روزهای گذشته به فکر تمدید قرارداد با دو گزینه تهاجمی تیم خود است. بعد از حواشی پر شمار روبرت لواندوفسکی، حالا سرژ گنبری به تیتر اصلی برخی نشریات آلمانی تبدیل شده است. آینده این دو عنصر تهاجمی در مونیخ مشخص نیست و هم‌چنان شایعات زیادی پیرامون آن‌ها به گوش می‌رسد. اما آیا ماندن لواندوفسکی روی آینده گنبری هم تاثیر می‌گذارد؟!

بایرن مونیخ می‌خواهد آینده این دو بازیکن را هر چه زودتر مشخص کند. قرارداد سرژ گنبری تا تابستان ۲۰۲۳ اعتبار دارد اما او هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است. بایرن مونیخ به او دستمزد ۱۹ میلیون یورویی پیشنهاد داده اما تصمیم او هنوز قطعی نشده است. خبرنگار نشریه کیکر به وضوح اعلام کرده که بایرن مونیخ یا قرارداد او را تمدید می‌کند و یا فروش تابستانه او را شاهد خواهیم بود.

گنبری جانشین لواندوفسکی می‌شود؟!

طبق شنیده‌ها از خبرنگار اشپورت بیلد در گزارش اخیر خود، سرژ گنبری برای رسیدن به ترکیب اصلی مانشافت در جام جهانی ۲۰۲۲، به فکر جایگاه ثابت در ترکیب بایرن مونیخ است. حضور سادیو مانه در بایرن مونیخ و البته کینگزلی کومان، جمال موسیالا و لروی سانه، جا را برای سرژ گنبری کمی تنگ می‌کند.

خبرنگار نشریه اشپورت بیلد می‌گوید در صورتی که روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ را ترک کند، فضای بیشتری برای بازی سرژ گنبری مهیا خواهد شد. او حتی می‌تواند جای لواندوفسکی را در نوک پیکان خط حمله مونیخی‌ها نیز پر کند و به صورت مهاجم غیر کلاسیک انجام وظیفه نماید. خبرنگار این نشریه می‌گوید که بایرن مونیخ با فروش لواندوفسکی یک تیر و دو نشان می‌کند؛ این بدین معناست که لواندوفسکی خارج می‌شود و گنبری قراردادش را تمدید می‌کند! از طرفی نیازی به پیدا کردن جانشین برای لواندوفسکی نیز نخواهد بود.

9404