علاقه بایرن‌مونیخ به حفظ لواندوفسکی در حد حرف باقی مانده است

علاقه بایرن‌مونیخ به حفظ لواندوفسکی در حد حرف باقی مانده است

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود اذعان سران باواریایی‌ها به علاقمندی باشگاه برای حفظ مهاجم لهستانی، هنوز اقدامی از سوی مونیخی‌ها برای تمدید قرارداد این بازیکن گلزن صورت نگرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ آلمان، روبرت لواندوفسکی یکی از افرادی است که تا تابستان 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. در هفته‌ها و ماه‌های اخیر تقریباً تمامی مدیران و رؤسای بایرن مونیخ در مصاحبه‌هایی از علاقه باشگاه برای حفظ لواندوفسکی گفته بودند. با این حال به نظر می‌رسد که این موضوع تنها در حد حرف باقی مانده و هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

در همین زمینه و پس از بازی با فرانکفورت، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در گفت‌وگو با خبرنگاری بار دیگر از علاقه بایرن مونیخ به حفظ روبرت لواندوفسکی سخن گفت. در ادامه وقتی از ستاره لهستانی بایرن مونیخ در مورد صحبت‌های حسن سؤال شد، او با تعجب اعلام کرد که این موضوع را از رسانه‌ها شنیده و باشگاه هنوز با وی حرفی نزده است.

به نظر می‌رسد که یکی از دلایل آن‌که بایرن مونیخ هنوز مذاکرات خود را با مهاجم لهستانی تیمش آغاز نکرده، به ایجنت لواندوفسکی یعنی پینی زاهاوی مربوط است. رابطه باشگاه و زاهاوی پس از ماجرای داوید آلابا بسیار شکراب شده است.

پس از قهرمانی‌های سال‌های اخیر و نیز کسب جوایز فردی، جایگاه بایرن مونیخ نزد روبرت لواندوفسکی افزایش یافته و این بازیکن به دنبال خروج رایگان یا اذیت کردن باشگاه نیست. با تمام این وجود، روبرت لواندوفسکی و مدیر برنامه‌ها و ایجنتش خواهان مشخص شدن هر چه سریع‌تر موضع بایرن مونیخ هستند تا تصمیم‌گیری راحت‌تر و بهتری برای آینده داشته باشند.

در همین حال، نشریه بیلد مدعی شده که سران بایرن مونیخ قصد دارند در فصل بهار مذاکرات تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی را آغاز کنند.

9404