شوک اسطوره به هواداران: بایرن‌مونیخ از عهده تمدید قرارداد این ٣ ستاره برنمی‌آید

شوک اسطوره به هواداران: بایرن‌مونیخ از عهده تمدید قرارداد این ٣ ستاره برنمی‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - بنا بر ادعای بازیکن سابق بایرن مونیخ، مدیریت این باشگاه توان تمدید قرارداد با چهار ستاره تیم خود را ندارد و جدایی حداقل دو تن از آن‌ها در پایان رقابت‌های فصل جاری تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه SPORT1، سران باشگاه بایرن مونیخ در ماه های اخیر بارها تأکید کرده اند که باشگاه فروشنده نیستند و ستاره های مد نظرشان را بدون مشکل حفظ می کنند. در حال حاضر توماس مولر، روبرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و سرژ گنبری بازیکنانی هستند که تا پایان رقابت‌های فصل آینده با باواریایی ها قرار دارند و در صف تمدید قرارداد به سر می برند.

در همین رابطه، توماس هلمر در گفت‌وگویی با خبرنگار این رسانه فاش کرد که از منبعی موثق شنیده که اف سی بایرن مونیخ نمی تواند با هر چهار ستاره خود تمدید کند. هلمر در این مورد می‌گوید: "من چیزهایی شنیده‌ام. بایرن مونیخ با همه ستارگانش تمدید نخواهد کرد زیرا از نظر مالی، توان انجام این کار را ندارد."

در ادامه افراد حاضر از اولی هوینس به عنوان منبع این خبر نام بردند که هلمر آن را تکذیب کرد.

با توجه به حواشی پیرامون بایرن مونیخ و در صورت صحیح بودن ادعای هلمر، می‌توان تشخیص داد که احتمالاً سرژ گنبری و روبرت لواندوفسکی جداشدگان خواهند بود. سرژ گنبری اختلاف شدیدی از نظر مالی با مدیران باشگاه بایرن مونیخ دارد و خواهان دریافت حقوق و دستمزد بیست میلیون یورویی است؛ در حالی که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ پیشنهادی پانزده میلیونی ارائه داده است. گفته می‌شود که داوید آلابا، ستاره ملی‌پوش و اتریشی سابق بایرن مونیخ در تلاش است تا سرژ گنبری را برای پیوستن به باشگاه رئال مادرید اسپانیا متقاعد کند.

همچنین حواشی پیرامون روبرت لواندوفسکی هم روز به روز شدیدتر می‌شود و گزارش‌های بسیاری از توافق پشت پرده پینی زهاوی، ایجنت و مدیر برنامه‌های این ستاره لهستانی با مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا خبر داده‌اند.

9404