ریکاوری زلاتان در استخر؛ مرحله به مرحله!

ریکاوری زلاتان در استخر؛ مرحله به مرحله!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی به استخر رفت تا با شنا کردن مراحل درمان بسیار کند و طولانی مدت خود از مصدومیت را پیش ببرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 40 ساله هفت تا هشت ماه دیگر از میادین دور خواهد بود چرا که اخیرا زیر تیغ جراحی رفته است. ایبراهیموویچ که اخیرا با قهرمانی سری آ به 34 جام در دوران فوتبالش رسیده است برای بازگشت انگیزه بالایی دارد. مهاجم سوئدی تازه در اولین مراحل درمان خود به سر می برد که برای آب درمانی به استخر رفته است تا مراحل درمان زانوی چپش را به جلو ببرد.

ستاره سابق منچستریونایتد  در تصویری که از خود منتشر کرده است به درون استخر رفته است تا به آب درمانی ادامه بدهد. وی در توضیح مراحل درمانش در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" مرحله به مرحله، روز به روز."

این مهاجم بی تجربه مراحلی طولانی را برای درمان زانویش باید پشت سر بگذارد. وی در فصل گذشته به سختی دقایقی را داشت اما در نهایت  چاره ای به جز عمل جراحی نداشت و به همین خاطر باید مدت زیادی از میادین دور باشد. زلاتان اخیرا گفته بود که در ماه های اخیر به علت درد ناشی از مصدومیتش نمی توانسته بخوابد و دورانی بسیار سخت را پشت سر گذاشته است.

4125