سورپرایز سرمربی بلژیک برای هواداران رئال مادرید

سورپرایز سرمربی بلژیک برای هواداران رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک اطمینان داد که در فصل آینده ادن هازارد جدیدی در رئال مادرید خواهیم دید. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در تابستان 2019 با مبلغ 100 میلیون پوند از چلسی جدا شد و به رئال مادرید پیوست، اما هیچ گاه نتوانست درخشش خود در لیگ برتر انگلیس را جبران کند. او در چند سال اخیر با انتقادات زیادی از سوی هواداران و رسانه‌های مادریدی مواجه شده و در فصل گذشته نیز به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شد تا شرایط برایش بدتر شود. او به خاطر مصدومیت‌های متوالی و پی در پی هیچوقت نتوانست بازی خودش را به نمایش بگذارد. 

به نقل از مارکا، حالا مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک مدعی است که ادن هازارد دوباره به روزهای اوجش بازگشته. او در این باره به برنامه رادیویی El Larguero گفت: "ادن هازارد در بهترین مقطع دوران فوتبالی‌اش است. من وقتی شرایط فیزیکی و ذهنی‌اش را در ماه ژوئن دیدم سورپرایز شدم. هواداران رئال مادرید قرار است یک هازارد کاملاً متفاوت در فصل آینده ببینند."

"او عقده موفقیت در رئال مادرید را دارد. او هرگز اهدافش را عوض نکرده و البته به قهرمانی در جام جهانی نیز فکر می‌کند. هازارد تفاوت‌ها را در یک بازی می‌تواند رقم بزند."

4416