مارتینز: هازارد می تواند در رئال مادرید برنده توپ طلا شود

مارتینز: هازارد می تواند در رئال مادرید برنده توپ طلا شود

خبرگزاری فوتبالی- روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، معتقد است که ادن هازارد می تواند در رئال مادرید برنده جایزه توپ طلا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از چند سال گمانه زنی نهایتاً ادن هازارد در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از چلسی جدا شد و با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. با این حال مصدومیت های متوالی این بازیکن در فصل جاری باعث شده که هازارد نتواند انتظارات را در سال اول حضور خود در برنابئو برآورده کند.

 با وجود شروع ناامیدکننده ادن هازارد در رئال مادرید اما سرمربی این بازیکن در تیم ملی بلژیک معتقد است که او چیزهای بزرگی را در تیم اسپانیایی به دست خواهد آورد. روبرتو مارتینز در این باره گفت: " بدون هیچ شکی هازارد می تواند در رئال مادرید برنده جایزه توپ طلا شود. گاهی اوقات شروع کار در یک باشگاه جدید و اینکه شما معنای حضور در تیمی مثل رئال مادرید را متوجه شوید کمی دشوار است."

مارتینز در ادامه گفت: " اصولاً هازارد خیلی بازی ها را از دست نمی‌دهد. او تنها در طول هشت فصل ۱۸ بازی را در چلسی از دست داد اما این اتفاقی است که بعضی اوقات رخ می دهد. در بازی مقابل پاریسن ژرمن که ادن مصدوم شد ما مشاهده کردیم که او رابطه بسیار خوبی با هم‌تیمی‌های خود برقرار کرده است. من فکر می کنم که هواداران رئال مادرید هم اطمینان دارند که هازارد می توانند موفقیت های زیادی را با تیم شان به دست آورد."

7413