آخرین وضعیت ستاره بلژیکی رئال مادرید از زبان روبرتو مارتینز

آخرین وضعیت ستاره بلژیکی رئال مادرید از زبان روبرتو مارتینز

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی بلژیک در آخرین صحبت‌ هایش با رسانه ها پیش از حضور در ادامه‌ی رقابت های مقدماتی جام جهانی درباره وضعیت ملی پوش سابق چلسی و کنونی رئال مادرید اطلاع رسانی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه HLN، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک در گفت و گو با خبرنگار این رسانه در ارتباط با ادن هازارد، ستاره این تیم و باشگاه رئال مادرید اسپانیا و وضعیت مصدومیت این بازیکن گفت:

"از لحاظ پزشکی، می‌ دانیم که ادن خوب است؛ تلاشی دوچندان می‌ کند تا در فرم مناسب خود قرار بگیرد. هازارد می‌ خواهد هر کاری که ممکن است را انجام دهد تا به نقطه اوج خود بازگردد."

روبرتو مارتینز در ادامه صحبت هایش اذعان کرد:

"تا زمانی که ادن از فوتبال لذت ببرد، هیچ نگرانی خاصی بابت او ندارم اما فعلا چنین مسأله‌ ای مطرح نیست. فکر می‌ کنم هازارد می‌ تواند فصل را قدرتمندانه به اتمام برساند."

از زمان انتقال پر حرف و حدیث ادن هازارد از چلسی انگلیس به رئال مادرید اسپانیا، ستاره‌ی بلژیکی به دلیل مشکلات مربوط به مصدومیت های پی در پی خود، نتوانسته عملکردی متناسب و شبیه به چیزی که در تیم لندنی انجام داده بود، به نمایش بگذارد و به همین خاطر مورد انتقاد شدید هواداران و کارشناسان در مادرید قرار گرفته است.

9404