ادن هازارد همچنان دور از ترکیب رئال مادرید

ادن هازارد همچنان دور از ترکیب رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - ادن هازارد در لیست رئال مادرید برای بازی روز شنبه مقابل رئال بتیس قرار نگرفته است و همچنان از میادین به دور خواهد بود. این بازیکن یکی از ستارگان چلسی بود اما از زمان آمدنش به رئال مادرید بسیار ضعیف ظاهر شده و عملکرد خوبی نداشته است. او همواره دچار مصدومیت بوده و در این فصل هم این شرایط همچنان ادامه دارد اما گمانه زنی هایی وجود دارد که او از بازی رئال مادرید مقابل وایادولید به ترکیب این تیم باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان لیست رئال مادرید را برای بازی مقابل رئال بتیس مشخص کرده است. رئال در هفته‌ی اول مقابل سوسیداد متوقف شد و در این هفته به دنبال اولین پیروزی‌اش در لالیگاست. مادریدی ها در فصل گذشته قهرمان لیگ اسپانیا شده بودند و در این فصل هم می‌خواهند این موفقیت را تکرار کنند. زیدان به دلیل اینکه اوضاع هازارد بد تر نشود و بتواند با آمادگی کامل در بازی های بعدی رئال مادرید حاضر شود، او را از لیست این بازی خط زده است.

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل بتیس بدین صورت است: تیبو کورتوا، لونین، آلتوبه، دنی کارواخال، اودریوزولا، سرجیو راموس، رافائل واران، ناچو، مارسلو، مندی، اودگارد، تونی کروس، لوکا مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، کریم بنزما، یوویچ، مایورال، رودریگو، لوکاس وازکز و وینیسوس.

1470