ادن هازارد، معضلی بدتر از گرت بیل برای رئال مادرید

ادن هازارد، معضلی بدتر از گرت بیل برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان 2018، مادریدی‌ها به دنبال جذب یک جایگزین برای او بودند اما در نهایت اقدامی نکردند. در نهایت در تابستان 2019، ادن هازارد به رئال مادرید آمد و پیراهن شماره 7 این تیم که یک پیراهن افسانه‌ای است به تن کرد اما به هیچ عنوان نتوانست جایگزینی مناسب برای رونالدو شود.

به گزارش فوتبالی، هازارد نه تنها نتوانست جای رونالدو را پر کند بلکه تبدیل به یک بازیکن بسیار ضعیف شد که همواره با مصدومیت های مختلف دست و پنجه نرم می‌کند. آمار او از آمار شروع گرت بیل بسیار ضعیف تر بوده است چرا که بیل در سال اولش عملکرد خوبی داشت و بسیار بهتر از ادن هازارد کار کرده بود. گرت بیل در سال اول حضورش در رئال مادرید، در فینال کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا گل های حساسی به ثمر رساند.

گرت بیل در فصل اول حضور خود در رئال مادرید، 32 گل به ثمر رساند و در 59 درصد از دقایق ممکن به میدان رفت. بیل در فصل دومش در 78 درصد از دقایق ممکن بازی کرد. اما ادن هازارد در فصل اول خود، تنها 3 گل به ثمر رساند و در 33 درصد از دقایق ممکن به میدان رفت. ادن هازارد در این فصل هم تا اینجای کار تنها در 16 درصد از دقایق ممکن به میدان رفته است.

1470