توافق رئال مادرید و ادن هازارد برای سال 2019

توافق رئال مادرید و ادن هازارد برای سال 2019

سایت رسمی فوتبالی- اوندا مادرید در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه رئال مادرید با ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی به توافق رسیده اند تااین بازیکن بلژیکی در تابستان سال 2019 به سانتیاگو برنابئو منتقل شود.

بعد از چندین جلسه مذاکره میان طرفین، آنها برسر جزئیات انتقال هازارد به رئال مادرید توافق کردند. این درحالی است که قرارداد فعلی هازارد با چلسی تا تابستان سال 2020 اعتبار دارد.

البته سران باشگاه چلسی به راحتی به ستاره شان اجازه جدایی نخواهند داد و قیمتی 170 میلیون یورویی برای این بازیکن بلژیکی اعلام کرده اند.  اما مدیران رئال حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای بازیکنی که سال آینده می تواند به عنوان بازیکن آزاد چلسی را ترک کند، نیستند. حالا سران رئال قصد دارند تا متئو کواچیچ را به عنوان بخشی از قرارداد هازارد به چلسی واگذار کنند.

هازارد در ماه های اخیر بارها از تمایلش برای انتقال به رئال مادرید صحبت کرده بود و در عین حال اعلام کرده بود که برایش مهم نیست اگر در چلسی ماندگار شود وتاکید داشت که در باشگاه لندنی احساس راحتی می کند. در طول این مدت مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی هم گفته که همه چیز به خود هازارد بستگی دارد:« همه چیز به هازارد بستگی دارد. سران باشگاه آماده اند تا قرارداد هازارد را تمدید کنند ولی این بسته به هازارد است که می خواهد قراردادش را تمدید کند یا خیر.» او اخیرا دراین رابطه گفته:« من دوست دارم تا ادن اینجا بماند ولی فقط به شرطی که خود او هم بخواهد که اینجا باشد.»

طبق گزارش منتشره در دیلی اکسپرس، هازارد به مدیران چلسی گفته که اگر حقوق سالانه اش به رقم 17.5 میلیون یورو برسد، حاضر به تمدید قرارداد خواهد بود و همین کار را برای تمدید قرارداد این ستاره بلژیکی سخت کرده است. چون سران چلسی سیاست خاصی را برای بازیکنان بالای 30 ساله دنبال می کنند. آنها قصد دارند تا قرارداد او را به صورت کوتاه مدت تمدید کنند ولی هازارد قراردادی بلندمدت می خواهد وهمین کار تمدید قرارداد او را سخت خواهد کرد.

6363