پرسپولیسی شدن کاسیانو چقدر هزینه دارد؟

پرسپولیسی شدن کاسیانو چقدر هزینه دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- پرونده جذب مهاجم برزیلی در باشگاه پرسپولیس مجدد به جریان افتاد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته برای جذب کاسیانو مهاجم برزیلی تیم ویزلای پرتغال وارد عمل شده بود اما به دلیل قیمت بالای این بازیکن و همچنین ورود باشگاه سامسون اسپور ترکیه برای جذب این بازیکن، انتقال او به پرسپولیس منتفی شد.

حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد پس از منتفی شدن جذب سجاد شهباززاده( به خاطر اختلاف رقم درخواستی او از پرسپولیس با مبلغی که قرمزها می‌خواهند به این بازیکن پرداخت کنند)، به درخواست یحیی گل‌محمدی باب مذاکره با این مهاجم برزیلی و 33 ساله مجدد آغاز شده و سرمربی قرمزها از درویش درخواست کرده تا مقدمات حضور این مهاجم برزیلی در پرسپولیس را به هر شکل ممکن فراهم کند.

گفته می‌شود آخرین پیگیری قرمزها برای جذب این بازیکن از باشگاه پرتغالی به این جا رسیده که پرسپولیس باید 300 هزار دلار برای رضایت‌نامه او هزینه کند ضمن آنکه کاسیانو هم قراردادی 400 هزار دلاری با پرسپولیس خواهد بست.  باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در مذاکرات مجدد بتواند این مبلغ را کاهش داده تا در صورت امکان، بتواند این مهاجم را جذب کند هر چند که به نظر می‌رسد رقم درخواستی کاسیانو باعث شود قید این مهاجم برزیلی را بزند.

7655