کاسیانو تخفیف داد تا پرسپولیسی شود

کاسیانو تخفیف داد تا پرسپولیسی شود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی مدنظر قرمزها به باشگاه پرسپولیس تخفیف داد.

به گزارش فوتبالی، کاسیانو دیاز تنها گزینه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی بوده و در تمام روزهای گذشته فقط و فقط درباره او صحبت شده و اخبار متفاوتی به گوش رسیده است.

 پرسپولیس در فصل زمستان هم این بازیکن را می‌خواست اما رقم بالای رضایتنامه او باعث شد قیدش را بزند اما حالا سفت و سخت دنبال اوست تا بتواند این مهاجم برزیلی را به خدمت بگیرد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی از منابع موثق حاکی از این است با توجه به اینکه باشگاه ویزلا مبلغ رضایت نامه را اخیرا افرایش داد، کاسیانو برای پرسپولیسی شدن حدود صد و پنجاه هزار دلار از خواسته اولیه خود کوتاه آمده تا هزینه جذب او کمتر شود و امکان ملحق شدنش به پرسپولیس مهیا شود.

مذاکرات پرسپولیس و باشگاه ویزلا با مبالغ جدید از سرگرفته شده است،باشگاه پرسپولیس که با افزایش مبلغ رضایت نامه مواجه شد در تلاش است از باشگاه ویزلا تخفیف بگیرد اما آنها فعلا بابت رضابتنامه تخفیف نداده‌اند.

کاسیانو با توجه به کم کردن خواسته مالی اش علاقه خود را برای پیوستن به جمع قرمزها اعلام کرده است و حال گفته می شود با کمک سفارت یاران در پرتغال رایزنی‌هایی صورت گرفته تا این مهاجم در نهایت پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

کاسیانو در نیم فصل هم در لیست یحیی گل‌محمدی حضور داشت و قرار بود که جذب شود تا مشکلات این تیم در خط حمله کاهش یابد، اما علیرغم توافقاتی که صورت گرفت ساعاتی قبل از پرواز باشگاه ویزلا که به کاسیانو نیاز داشت و نتوانسته بود گزینه ای جایگزین کند، مبلغ رضایت نامه را حدود دو برابر کرد و خواهان دریافت نقدی آن شد.

پرسپولیس هر طور شده می‌خواهد این بازیکن را جذب کند و یحیی گل‌محمدی نیز تاکید ویژه ای روی این انتقال دارد تا با مشکلات فصل گذشته در خط حمله روبه‌رو نشود.

7655