شرط باشگاه ویزلا برای سفر کاسیانو به تهران

شرط باشگاه ویزلا برای سفر کاسیانو به تهران

پایگاه خبری فوتبالی- چرا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس تاکنون به ایران نیامده است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که قرار است تمینات تیم فتبال پرسپولیس از هفته آینده و با حضور تمام بزیکنان اینیم آغاز شود اما همچنان تکلیف جذب مهاجم خارجی این تیم مشخص نیست.

پیش از این از باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود مذاکرات با کاسیانو دیاز پیشرفت خوبی داشته و دو طرف به امضای قرار داد نزدیک هستند، این در حالی بود که این مهاجم برزیلی تخفیف 150 هزار دلاری به باشگاه پرسپولیس داده بود تا مقدمات حضور او در جمع قرمزها با سرعت بیشتری انجام شود اما امروز خبر رسید که باشگاه ویزلا به مدیران پرسپولیس اعلام کرده است تا زمانی که تمامی مبلغ مربوط به رضایت نامه کاسیانو واریز نشود اجازه حضور این بازیکن برای سفر به یاران و شرکت در تمرینات پرسپولیس را نخواهد داد.

باشگاه پرسپولیس هنوز مبلغ رضایت نامه کاسیانو را به حساب باشگاه ویزلا پرتغال واریز نکرده تا سفر این بازیکن برزیلی به ایران به تأخیر بیافتد.

باید منتظر ماند و دید بالاخره باشگاه پرسپولیس موفق به جذب این مهاجم برزیلی خواهد شد تا او به تهران سفر کند یا این انتقال به مانند نیم فصل منتفی خواهد شد تا یحیی همچنان به دنبال جذب مهاجم خارجی برای تیمش باشد.

جذب کاسیانو در حالی با مشکلاتی روبه رو شده است که پرسپولیسی‌ها بیشتر از هر پستی به جذب یک مهاجم گلزن و قهار نیاز دارند موضوعی که تاکنون به صورت جدی از سوی مدیران پرسپولیس و کادر فنی این تیم به آن توجه نشده است.

7655