درخواست عجیب کاسیانو از پرسپولیس: برایم در زعفرانیه خانه بگیرید!

درخواست عجیب کاسیانو از پرسپولیس: برایم در زعفرانیه خانه بگیرید!

پایگاه خبری فوتبالی-مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس یک درخواست ویژه از مدیران این باشگاه دارد.

به گزارش فوتبالی، مهم‌ترین نگرانی کادر فنی پرسپولیس و البته بیشتر هواداران این تیم جذب نشدن مهاجم خارجی است. بیشتر از یک ماه است درباره کاسیانو دیاز گزینه برزیلی مدنظر کادر فنی و باشگاه می‌شنویم اما هر روز از این ماجرا خبر جدیدی درمی‌آید و این انتقال به شکل عجیبی پیچ می‌خورد.

دل‌نگرانی‌های یحیی درباره مهاجم خارجی به جایی رسید که او مجبور شد در مصاحبه دوشنبه خود مراتب نگرانی‌اش را علنی کرده و باشگاه را به تحرک و شتاب بیشتری در این خصوص وادار کند که البته تا الان به نتیجه‌ای نرسیده است.

در حالی که باشگاه پرسپولیس پیگیر انتقال کاسیانو به ایران است اما گفته می شود این مهاجم برزیلی در آخرین پیام خود به مدیران پرسپولیس اعلام کرد برای آمدن به ایران یک خانه لوکس در منطقه زعفرانیه تهران می خواهد. موضوعی که تعجب مدیران پرسپولیس را در بر داشت. آن ها در واکنش به این درخواست عجیب می گفتند: مگر کاسیانو تهران را بلد است که می خواهد در زعفرانیه خانه داشته باشد.

روز گذشته رضا درویش در واکنش به این موضوع به هواداران پرسپولیس گفته است "به نظر می رسد توصیه های ایجنت ایرانی این بازیکن باعث شد تا کاسیانو چنین درخواستی داشته باشد."

 حال مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با درخواست های این بازیکن و مدیربرنامه های او موافقت خواهد کرد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

7655