کاسیانو و پرسپولیس؟ دوباره اوکی شد

کاسیانو و پرسپولیس؟ دوباره اوکی شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل‌محمدی به زودی راهی ایران خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، ماجرای جذب کاسیانو دیاز توسط پرسپولیس آنقدر طولانی شد و به نتیجه نرسید که تصور می‌شد با توجه به مصدومیت این بازیکن انتقال او به جمع قرمزها منتفی شود.

آسیب دیدگی کاسیانو از ناحیه کشاله ران است که برخی بررسی‌ها نشان می‌دهد این بازیکن با توجه به این مصدومیت، بین چهار هفته تا یک ماه و نیم از میادین دور خواهد بود و به عبارتی در خوشبینانه‌ترین حالت در شروع لیگ بیست و دوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. 

گفتنی است در آخرین دور مذاکرات باشگاه پرسپولیس با کاسیانو، این بازیکن در تماس با مدیران پرسپولیس و کادرپزشکی درباره نحوه مصدومیت خود توضیحاتی ارائه داده و پس از ارسال مدارک پزشکی، یحیی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده با کاسیانو قرارداد امضا کنند.

با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از سوی کادر پزشکی قرمزها، به نظر می رسد مصدومیت کاسیانو چندان جدی نیست و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس قصد دارد پول رضایتنامه او را فراهم کنند تا این مهاجم برزیلی، هر چه سریعتر به ایران بیاید.

روز گذشته محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که این باشگاه با یک گزینه به توافق نهایی دست یافته که به نظر می‌رسد منظورش همین کاسیانو باشد چرا که شرایط دیگر گزینه‌ها اصلاً با شرایط این باشگاه همخوانی نداشته است. 

حالا باید منتظر ماند و دید که این مهاجم چه زمانی به ایران خواهد آمد.

7655