رکورد اینستاگرامی ستاره جدید رئال مادرید در 24 ساعت

رکورد اینستاگرامی ستاره جدید رئال مادرید در 24 ساعت

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید یکی از محبوب ترین باشگاه های فوتبال دنیاست و بازیکنانی که به این تیم می ایند، به خوبی می دانند که محبوبیتشان قرار است چندین برابر شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از نمونه ها اورلین شوامنی هافبک تیم ملی فرانسه است که روز گذشته انتقالش به رئال مادرید با مبلغ 20+80 میلیون یورو نهایی شد. این بازیکن پیش از اعلام انتقالش به رئال مادرید کمی بیشتر از 300 هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشت اما در عرض 24 ساعت تعداد دنبال کننده هایش چهار برابر شد و به 1.2 میلیون نفر رسید!

در حقیقت تعداد دنبال کننده های این بازیکن در شبکه اجتماعی اینستاگرام در عرض 24 ساعت چهار برابر شد که در نوع خود رکورد شگفت انگیزی به شمار می رود. 

شوامنی 22 ساله مورد توجه پی اس جی و لیورپول هم قرار داشت اما در نهایت این رئال مادرید بود که توانست از رقبا سبقت بگیرد و انتقال این بازیکن را نهایی کند.شوامنی قرار است که به تدریج جای کاسمیرو را در ترکیب رئال مادرید بگیرد چرا که در پست خودش یعنی هافبک دفاعی یکی از بهترین بازیکنان دنیا به شمار می رود. سال گذشته هموطن وی یعنی کاماوینگا به رئال آمده بود و با حضور بازیکنان دیگری نظیر بنزما و مندی، جمع فرانسوی های رئال حسابی جمع می شود!

4125