پیام راموس برای هواداران رئال مادرید در اینستاگرام

پیام راموس برای هواداران رئال مادرید در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با نتیجه 2 بر 0 لوانته را شکست داد و وینیسیوس جونیور در این بازی درخشید. سرجیو راموس پس از این بازی با انتشار این عکس از خود در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام متنی انگیزشی برای هواداران رئال مادرید نوشت.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور برای دومین بازی پیاپی برای رئال مادرید گل ارزشمندی را به ثمر رساند. آخرین شکست لالیگایی رئال مادرید به قبل از شیوع کرونا و 8 ماه پیش برمی گردد که رئال در مقابل بتیس شکست خورد و بعد از آن تیم زیدان در لیگ بی شکست بوده است. رئال مادرید در مقابل لوانته زیاد زیبا بازی نکرد و به جز گل وینیسیوس که با یک ضربه تماشایی از درون محوطه جریمه به ثمر رسید در بقیه دقایق نتوانست تیم غالب میدان باشد. با این وجود تیم زیدان به واسطه تجربه خود توانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، پس از این بازی که رئال مادرید را به صدر جدول فرستاد با انتشار پستی در اینستاگرام برای رئالی ها ایجاد انگیزش کرد. او با انتشار عکسی از خود نوشت:" قدم به قدم، برد به برد، به رشد خود ادامه خواهیم داد و به کار کردن ادامه می‌دهیم."

1470