پست اینستاگرامی ستاره رئال مادرید با تبریک گفتن تولد باشگاه

پست اینستاگرامی ستاره رئال مادرید با تبریک گفتن تولد باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور تک گل رئال مادرید را مقابل لایپزیش به ثمر رساند و به این ترتیب با این گل خودش کمک ویژه ای به مادریدی ها کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ رئال مادرید و لایپزیش در سانتیاگو برنابئو به تساوی یک بر یک رسیدند. مادریدی ها به خاطر بردی که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر داشتند توانستند راهی دور بعدی شوند.

شب گذشته وینی جونیور روی پاس جود بلینگام موفق شد دروازه لایپزیش را باز کند. دیروز تولد 122 سالگی باشگاه رئال مادرید بود. وینیسیوس جونیور پس از گلزنی مقابل لایپزیش بر روی تابلو های تبلیغاتی نشست و خوشحالی جالبی را از خودش به نمایش در آورد.

وینیسیوس پس از بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" 122 ساله شدن بهترین باشگاه در دنیا مبارک "

این ستاره برزیلی شب گذشته تنها مهره هجومی تیم آنچلوتی در ترکیب ابتدایی بود. البته رئال مادرید مقابل لایپزیش چندان دلپذیر بازی نکرد و ممکن بود که شرایط به ضررش پیش برود. باید دید که آنچلوتی باز هم از چنین ترکیبی استفاده می کند یا خیر.

1471