پیام اینستاگرامی بنزما در بازگشت به تمرینات رئال مادرید

پیام اینستاگرامی بنزما در بازگشت به تمرینات رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید پس از قهرمانی به همراه تیم ملی فرانسه در رقابت های لیگ ملت های اروپا اکنون به تمرینات رئال مادرید بازگشته است و بدین ترتیب خود را برای بازی های بعدی رئال مادرید آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در بازی بعدی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب ساعت 22:30 به مصاف شریف مولداوی خواهد رفت و در این بازی میهمان خواهد بود. رئال مادرید بازی رفت را با نتیجه دو بر یک در سانتیاگو برنابئو مقابل تیم شریف شکست خورده بود و اکنون در بازی برگشت به دنبال کسب سه امتیاز و به نوعی گرفتن انتقام شکست در بازی رفت مقابل تیم شریف خواهد بود.

کریم بنزما در بازگشت به تمرینات رئال مادرید با انتشار این تصویر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:" بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا، به زودی"

بنزما در مدت اخیر درخشش ویژه ای داشته است به طوری که بسیاری معتقدند کریم بنزما می تواند یکی از مدعی های اصلی کسب جایزه توپ طلا باشد و باید دید که اوضاع برای این ستاره فرانسوی به چه شکل پیش خواهد رفت.

بنزما در بازی رفت رئال مادرید مقابل شریف مولداوی که منجر به شکست دو بر یک رئال مادرید شد، تک گل مادریدی ها را به ثمر رساند.

1470