عکس خاصی که کریم بنزما از خودش در لباس رئال مادرید منتشر کرد

عکس خاصی که کریم بنزما از خودش در لباس رئال مادرید منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین روز های سال 2021 میلادی را سپری می کنیم و بدین ترتیب هم این سال هم با تمام فراز و فرود هایش به پایان رسید و باید دید که سال جدید به چه شکل خواهد بود و چه اتفاقاتی در آن رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، سال 2021 میلادی برای کریم بنزما یک سال فوق العاده بود و او توانست یک سطح جدید از فوتبال خود را به نمایش بگذارد و تبدیل به یکی از بهترین مهاجم های دنیا شود. خیلی ها معتقدند کریم بنزما در این سال حتی تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شد.

کریم بنزما با رفتن رونالدو در تابستان 2018 تبدیل به رهبر خط حمله رئال مادرید شد و با رفتن راموس در تابستان گذشته تبدیل به کاپیتان و رهبر کل تیم رئال مادرید شد و جایگاه ویژه ای در تیم و همچنین هواداران رئال مادرید پیدا کرد.

بنزما همواره سعی کرده است که این نقش را به خوبی ایفا کند به طوری که هواداران رئال مادرید از عملکرد او در این سال رضایت داشته اند و از سویی بنزما هم همواره سعی کرده است که عشق و علاقه خود را به رئال مادرید و هواداران این تیم نشان دهد.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید به تازگی با انتشار تصویری خاص از خودش در لباس رئال مادرید نوشته است:"زنده باد مادرید" تا در آخرین روز های سال برای یک بار دیگر هم علاقه خود به رئال مادرید را نشان دهد.

1470