رونمایی مهاجم بارسلونا از مدل موی جدیدش

رونمایی مهاجم بارسلونا از مدل موی جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی در زمستان گذشته از آرسنال به بارسلونا ملحق شد که در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشت و به یکی از مهمترین بازیکنان تیم ژاوی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ به همراه بارسلونا از نظر تیمی فصل جالبی نداشت اما از نظر فردی توانست احیا شود چرا که در برنامه های آرتتا در آرسنال جایی نداشت و حضورش در لالیگا باعث شد تا احیا شود و با انگیزه ویژه ای به جلو نگاه کند. اوبامیانگ که عادت به پوشیدن لباس های پرزرق و برق دارد، حالا از مدل موی جدیدش رونمایی کرده است که بسیاری از هوادارانش به او تبریک گفته اند. اوبامیانگ در این تصویر در یک جت شخصی حضور دارد و به نظر می رسد که در حال طی کردن مسیری برای رسیدن به مقصد خود برای سپری کردن تعطیلاتش است.

اوبامیانگ قطعا در برنامه های بارسلونا برای فصل آینده نقشی کلیدی دارد و حتی اگر لواندوفسکی هم خریده شود، او جایگاهش را حفظ می کند. در حقیقت اوبامیانگ توان حضور در پست های مختلف هجومی را دارد و ژاوی نیز به توانایی های وی کاملا باور دارد. بهترین نمایش وی در بارسلونا در بازی مقابل رئال مادرید بود که نقشی کلیدی در پیروزی پرگل تیمش مقابل قهرمان اروپا و لالیگا داشت.

4125