تشکیل مثلثی جدید در خط هافبک رئال مادرید؛ آنچلوتی و دو خط هافبک کامل

تشکیل مثلثی جدید در خط هافبک رئال مادرید؛ آنچلوتی و دو خط هافبک کامل

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی موناکو به طور رسمی به رئال مادرید پیوست و بدین ترتیب رئال مادرید یک خرید جدید در خط هافبک خود داشت و این خط را تقویت کرد.

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته رئال مادرید ادواردو کاماوینگا را به خدمت گرفت و اکنون در این تابستان اورلین شوامنی را خریده است تا در دو تابستان اخیر، دو هافبک فرانسوی را به خدمت گرفته باشد.

رئال مادرید با داشتن والورده و کاماوینگا و اکنون اضافه شدن شوامنی، یک مثلث جوان در خط هافبک خود دارد. در واقع با آمدن شوامنی اکنون رئال مادرید 6 هافبک آماده دارد که می تواند آن ها را به کار بگیرد. 3 تا از این هافبک ها یعنی کاماوینگا، والورده و شوامنی جوان هستند و سه تای دیگر یعنی کروس، مودریچ و کاسمیرو هافبک هایی با تجربه هستند که افتخارات زیادی را در رئال مادرید به دست آورده اند.

در واقع دست کارلو آنچلوتی برای چیدن خط هافبک خود در فصل آینده کاملا باز است چرا که او اکنون دو مثلث کامل در اختیار دارد که می تواند با توجه به شرایط بازی ها از آن ها استفاده کند.

در فصل گذشته ادواردو کاماوینگا تعویض طلایی رئال مادرید در بازی های لیگ قهرمانان اروپا بود و اکنون شوامنی هم به جمع هافبک های رئال مادرید اضافه شده است.

1470