دو هافبک رئال مادرید در خطر از دست دادن دربی مادرید

دو هافبک رئال مادرید در خطر از دست دادن دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در حالی باید امشب به مصاف ختافه برود، که خطر از دست دادن دو بازیکن کلیدی خط هافبک خود را برای دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید احساس می‌کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در دیدار معوقه هفته بیستم لالیگا، در ورزشگاه کولیسیوم به مصاف ختافه می‌رود. آن‌ها قصد دارند تا 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاورند تا بار دیگر خیرونا را پشت سر بگذارند و به صدر جدول برسند. اما نکته‌ای که شاگردان کارلو آنچلوتی باید مراقب آن باشند این است که آن‌ها یکشنبه شب در یک بازی حساس و نفس‌گیر بایستی به مصاف رقیب همشهری، یعنی اتلتیکو مادرید بروند و ممکن است دو هافبک اصلی خود را برای این دیدار از دست بدهند.

رئال مادرید در این فصل تنها در 2 بازی شکست خورده که هر 2 مسابقه مقابل اتلتیکو مادرید بود؛ از همین رو، کهکشانی‌ها می‌دانند که بازی بعدی‌شان تا چه اندازه دشوار است.

اورلین شوآمنی و ادواردو کاماویگا هر دو در لالیگا چهار کارت زرد دریافت کرده‌اند و در صورت دریافت کارت زرد در دیدار امشب مقابل ختافه، بازی تیمشان مقابل اتلتیکو را از دست خواهند داد. 

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که احتمال دارد آنچلوتی به هر دو بازیکن استراحت بدهد و در این صورت، تونی کروس و فدریکو والورده، زوج خط هافبک رئال مادرید را در دیدار امشب تشکیل می‌دهند. 

1428