وایرال شدن تیپ عجیب هافبک جوان رئال مادرید

وایرال شدن تیپ عجیب هافبک جوان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رئال مادرید به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که برای مدلینگ محصولات "بالنسیاگا" انتخاب می شود.

به گزارش فوتبالی، کاماوینگا از فرصت تعطیلی تمرینات رئال مادرید و تعطیلات تابستانی استفاده کرد تا به پاریس برود و در آن جا یکی از محصولات بالنسیاگا را به تن کند و برای حاضران در مراسم مد با این لباس، آرام قدم بزند.

تیپ عجیب کاماوینگا به شدت وایرال شده است چرا که او لباسی شبیه پالتو را پوشیده که البته از یک پالتو بسیار بلندتر است و تا کفش او امتداد پیدا کرده است. تیپ متفاوت هافبک رئال مادرید به شدت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است چرا که به ندرت پیش می آید که فوتبالیستی را با این لباس عجیب و متفاوت ببینند.

کاماوینگا که در آخرین روز نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به رئال مادرید ملحق شد، در اولین فصلش توانست به رئال برای قهرمانی در لالیگا، چمپیونزلیگ و سوپرجام کمک کند. ادواردو در مقطع پایانی فصل گذشته هماهنگی بیشتری با ترکیب رئال مادرید پیدا کرد و حالا امید زیادی دارد تا در فصل آینده به ترکیب اصلی راه پیدا کند و مثلث جوان خط هافبک رئال مادرید برای سالهای آتی را در کنار شوامنی و فدریکو والورده تکمیل کند.

4125