طرح/ مثلثی که خط هافبک رئال مادرید را در آینده تضمین می‌کند

طرح/ مثلثی که خط هافبک رئال مادرید را در آینده تضمین می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید از فصل 2015/16 مثلث تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو را در اختیار دارد و با این مثلث در خط هافبک خود به افتخارات زیادی دست یافته است و به نظر می رسد که این مثلث همچنان هم در رئال مادرید ادامه داشته باشد و در خط هافبک این تیم جای داشته باشد چرا که در فصلی که گذشت، این مثلث بار دیگر توانمندی های خود را نشان داد و مادریدی ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شدند.

به گزارش فوتبالی، در دنیای فوتبال، تیم های مختلف همواره این دغدغه را داشته اند که برای بازیکنان درخشان و ستاره های خود، جایگزین و جانشین پیدا کنند و اکنون به نظر می رسد که رئال مادرید برای مثلث خط هافبک خود این کار را کرده است و سه هافبک مناسب و درخشان را برای جایگزینی خط هافبک فعلی خود پیدا کرده است.

شوامنی در این تابستان به رئال مادرید پیوسته است و می تواند کنار کاماوینگا و والورده آینده ساز خط هافبک رئال مادرید باشد. این سه هافبک هر دو توانمند و با استعداد هستند.

ادواردو کاماوینگا در حال حاضر 19 سال دارد، فدریکو والورده 23 ساله است و اولین شوامنی هم 22 سال دارد و بدین ترتیب این سه بازیکن می توانند آینده خط هافبک رئال مادرید به خوبی رقم بزنند.

1470