ابراز امیدواری هافبک رئال مادرید برای آمدن ستاره 100 میلیونی به برنابئو

ابراز امیدواری هافبک رئال مادرید برای آمدن ستاره 100 میلیونی به برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا هافبک جوان فرانسوی رئال مادرید امیدوار است اورلین شوامنی پدیده فصل گذشته لیگ فرانسه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به لوس بلانکوس بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، کاماوینگا فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید پشت سر گذاشت. او در اولین سال حضورش در سانتیاگو برنابئو، موفق به فتح سوپر کاپ اسپانیا، لالیگا و بالاتر از همه، لیگ قهرمانان اروپا شد. حالا فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی در فکر تقویت تیم برای فصل بعد هستند. آن‌ها پس از شکست خوردن در پروژه خرید کیلیان امباپه، حالا به دنبال جذب یک پدیده فرانسوی دیگر به نام اورلین شوامنی هستند که فصل فوق العاده‌ای را در لیگ فرانسه تجربه کرد. 

به نقل از مارکا، کاماوینگا در رابطه با این موضوع گفت: "او بازیکن خوبی است و از این بابت مطمئنم. اورلین را از تیم ملی می‌شناسم و امیدوارم به مادرید بیاید. دقیق نمی‌دانم که اوضاع و احوال باشگاه چگونه است، اما من قبلاً با او صحبت کرده‌ام و حالا باید ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد."

"قهرمانی در چمپیونز لیگ؟ من هنوز در رویا به سر می‌برم و واقعاً درک نکرده‌ام که به چه چیزهایی رسیده‌ام. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باورنکردنی است و تجربه بسیار بزرگی برای من بود."

4416