طرح؛ 6 هافبک بی‌نظیری که کارلو آنچلوتی در اختیار دارد

طرح؛ 6 هافبک بی‌نظیری که کارلو آنچلوتی در اختیار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - برای فصل جدید، خط هافبک رئال مادرید ترافیک ویژه ای دارد چرا که در حال حاضر 6 هافبک درجه یک و قابل در اختیار کارلو آنچلوتی قرار دارد و باید دید که سرمربی ایتالیایی به چه شکل به آن ها بازی خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل گذشته یکی از بهترین خط هافبک ها و شاید هم بهترین خط هافبک فوتبال اروپا را در اختیار داشت و اکنون اورلین شوامنی هم به جمع هافبک های رئال مادرید اضافه شده است. در واقع کارلو آنچلوتی در حال حاضر علاوه بر کروس، مودریچ و کاسمیرو که مثلث ویژه او در خط هافبک هستند، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا و فدریکو والورده را هم در اختیار دارد که این هافبک ها هم هر کدام توانایی های ویژه خود را دارند و می توانند در طول فصل به کمک تیم آنچلوتی بیایند.

به گفته آ اس، کارلو ۶ هافبک آماده دارد اما فقط ۳ هافبک را می‌تواند بازی دهد. مثلث قدیمی و تاریخی خط میانی (کاسمیرو، کروس، مودریچ) همچنان سرحال هستند. شوامنی بازیکن فیکس تیم ملی فرانسه است و با قیمت بالایی به خدمت گرفته شده، والورده و کاماوینگا هر روز به پیشرفت خود ادامه می‌دهند. آینده سبایوس نیز فعلا نامشخص است و اگر او هم تصمیم به ماندن بگیرد رقابت بیشتر می‌شود.

1470