سه خرید رئال مادرید پس از جدایی رونالدو که رئال مادرید را قهرمان کردند

سه خرید رئال مادرید پس از جدایی رونالدو که رئال مادرید را قهرمان کردند

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2021/22 در فوتبال باشگاهی اروپا به پایان رسید و رئال مادرید توانست در این فصل قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و پس از 4 سال دوباره به این عنوان دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل 2017/18 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و پس از آن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدا شد و با توجه به نقش پررنگ رونالدو در قهرمانی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، کمتر کسی فکرش را می کرد که رئال مادرید دوباره به این زودی ها بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. اکنون پس از 4 سال این اتفاق برای رئال مادرید افتاده است.

در تابستان 2018 که رونالدو از رئال مادرید رفت، مادریدی ها سه خرید همزمان داشتند. آن ها تیبو کورتوا را از چلسی خریداری کردند، فدریکو والورده را که به طور قرضی به دپورتیوو لاکرونیا فرستاده بودند، برگرداندند. همچنین وینی جونیور را هم که به تازگی خریداری کرده بودند، از تیم دوم رئال مادرید به تیم اصلی انتقال دادند و بدین ترتیب سه بازیکن جدید به ترکیب مادریدی ها اضافه شد.

اکنون پس از 4 سال، آن سه بازیکنی که در سال 2018 به ترکیب اصلی رئال مادرید، پس از جدایی رونالدو اضافه شده بودند، توانستند رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کنند. کورتوا بهترین بازیکن فینال بود، والورده پاس گل تک گل فینال را داد و وینی جونیور هم تک گل فینال را به ثمر رساند.

1470