عکس؛ اشک‌های مدافع منچسترسیتی پیش از بازی راهیابی جام جهانی

عکس؛ اشک‌های مدافع منچسترسیتی پیش از بازی راهیابی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - اولکساندر زینچنکو کاپیتان تیم ملی اوکراین و مدافع چپ منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و خواستار پایان حمله نظامی روسیه به کشورش شد.

به گزارش فوتبالی، مدافع منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی راهیابی جام جهانی مقابل اسکاتلند حضور پیدا کرد و در مورد حمله نظامی روسیه به اوکراین صحبت کرد. زینچنکو که نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد، در زمان درخواست برای پایان جنگ، گفت:" همه اوکراینی ها یک چیز می خواهند: پایان یافتن جنگ. با بچه هایی صحبت می کنم که نمی دانند چه اتفاقی افتاده است اما آنها یک رویا دارند: می خواهند که جنگ تمام شود. ما هم رویایی دیگر داریم: صعود به جام جهانی. احساساتم را فراموش نمی کنم. به اوکراینی هایی فکر می کنم که به خاطر حمله روسیه در کشورم گرسنگی می کشند و برای بقا تلاش می کنند. افتخار می کنم که یک اوکراینی هستم و یک روز خواهم توانست تا جام قهرمانی لیگ انگلیس را به اوکراین ببرم و آن را به همه اوکراینی ها تقدیم کنم چون لیاقتش را دارند."

زینچنکو اخیرا برای چهارمین بار در دوران فوتبالش قهرمان لیگ انگلیس شده بود که در جشن قهرمانی، کاپ را با پرچم آبی و زرد اوکراین تزیین کرده بود.

4125