لحظه‌ای که کاپ قهرمانی انگلیس با پرچم اوکراین تزیین شد

لحظه‌ای که کاپ قهرمانی انگلیس با پرچم اوکراین تزیین شد

پایگاه خبری فوتبالی - اولکساندر زینچنکو در حالی که اشک می ریخت، کاپ قهرمانی لیگ انگلیس را با پرچم کشورش یعنی اوکراین تزیین کرد تا لحظاتی احساسی را رقم بزند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی یکشنبه شب در اتحاد شکست دو بر صفر مقابل استون ویلا را با برد سه بر دو عوض کرد تا به چهارمین قهرمانی خود در لیگ انگلیس در پنج سال اخیر برسد. آنها در پنج دقیقه دراماتیک سه گل زدند و جریان بازی را عوض کردند.

زینچنکو بین دو نیمه به جای فرناندینیو وارد زمین شد و با نمایش خوبش  به تغییر جریان بازی کمک کرد چرا که پاس گل تساوی را به رودری داد. یکی از لحظات ویژه در جشن قهرمانی منچسترسیتی هم مربوط به مدافع اوکراینی بود. در حقیقت زینچنکو با پرچم اوکراین به زمین برگشت و تصمیم گرفت که آن را به  کاپ قهرمانی نصب کند.

کشور اوکراین پس از حمله نظامی روسیه در ماه های اخیر به شدت مورد توجه فوتبالدوستان بوده است و هم تیمی های زینچنکو نیز در این ماه سعی داشتند که به بازیکن سابق شاختار دونتسک روحیه بدهند تا در مورد اتفاقاتی که در کشورش رخ داده، ناراحت نباشد. 

زینچنکو به اسکای اسپورت گفت:" احساساتی فراموش نشدنی را داشتم. می دانم که مردم اوکراین گرسنگی می کشند و به سختی زندگی می کنند. به اوکراینی بودنم افتخار می کنم و دوست دارم که یک روز این جام را به اوکراین ببرم. این قهرمانی ار به همه مردم اوکراین تقدیم می کنم چون لیاقتش را دارند.

4125