پیام اینستاگرامی بازیکن منچسترسیتی: تهدید به مرگ شدم!

پیام اینستاگرامی بازیکن منچسترسیتی: تهدید به مرگ شدم!

خبرگزاری فوتبالی - اولکساندر زینچنکو اعلام کرد که او و خانواده اش پس از اشتباه فاحشی که روی گل آلمان در بازی یکشنبه در لیگ ملت های اروپا داشت، با تهدید به مرگ مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 23 ساله منچسترسیتی با لو دادن توپ باعث شد تا آلمان بتواند مقابل اوکراین گل تساوی را بزند و در نهایت با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. در ابتدا یارمچوک برای اوکراین گلزنی کرد تا به تلاش برای عدم سقوط اوکراین به لیگ B در لیگ ملت های اروپا کمک کند اما لروی سانه با اشتباه زینچنکو توانست گلزنی کند.  بعد از آن تیمو ورنر دو گل زد تا آلمان سه امتیاز را کسب کند و صدرنشین گروه شود. اوکراین حالا برای جلوگیری از سقوط به لیگ B باید سوئیس را شکست بدهد.

زینچنکو در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد که اشتباهش مقابل المان باعث شده تا برخی او را تهدید به مرگ کنند. وی نوشته است:" تمام توهین ها خطاب به خودم و خانواده ام بعد از بازی دیروز را دیدم. یک بار دیگر فهمیدم که با چه جور آدم هایی طرف هستیم و چگونه از ما حمایت می کنند. متاسفانه یا خوشبختانه، در حال حاضر توقعات به شکلی شده که اجازه اشتباه کردن در نیمه حریف زمین را هم نداری و به خاطر لو دادن توپ در زمین حریف، برای خودت و خانواده ات آرزوی مرگ می کنند. خودم را مقصر شکست می دانم و می خواهم با هواداران لایق صحبت کنم که متاسفانه ناامیدشان کردیم. منتظریم تا دوباره شما را ببینیم، از تیم حمایت کنید."

4125