عذرخواهی رئیس سابق بایرن مونیخ بابت پیوستن ستاره اتریشی به رئال مادرید

عذرخواهی رئیس سابق بایرن مونیخ بابت پیوستن ستاره اتریشی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینتس رومنیگه رئیس سابق بایرن مونیخ بابت از دست دادن داوید آلابا مدافع اتریشی ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته سران باواریایی‌ها بعد از به توافق نرسیدن به ایجنت داوید آلابا، اجازه خروج او را صادر کردند و این ستاره اتریشی به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست تا دوره جدیدی را تجربه کند. او در این فصل یکی از ارکان اصلی تیم کارلو آنچلوتی در قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود و حالا کارل هاینتس رومنیگه برای این که اجازه داد او به این راحتی از آلیانز آرنا برود، از هواداران عذرخواهی کرد. 

به نقل از بیلد، رئیس سابق بایرن مونیخ در این باره گفت: "بابت خروج داوید بسیار شرمنده‌ام. به خاطر آن عذر می‌خواهم. او رهبر خط دفاعی ما بود و در زمان حضور هانسی فلیک، یک مهره تاثیر گذار به شمار می‌رفت و در قهرمانی ما در لیگ قهرمانان 2020، نقش بسزایی ایفا کرد. خروج او از بایرن مونیخ کاملا حس شد. این چیزی است که بابت آن ناراحتم."

آلابا اولین نفری نیست که بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک می‌کند. در سال 2014 تونی کروس با مبلغ 25 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو رفت. رومنیگه در این باره نیز گفت: "شرایط کروس متفاوت بود. ایجنتش چیزهای زیادی از ما می‌خواست که نمی‌توانستیم آن را فراهم کنید."

4416