عصبانیت رئیس سابق بایرن مونیخ از پیوستن ستاره اتریشی به رئال مادرید

عصبانیت رئیس سابق بایرن مونیخ از پیوستن ستاره اتریشی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینتس رومنیگه رئیس سابق بایرن مونیخ معتقد است که داوید آلابا باید در تابستان گذشته در باشگاه آلمانی می‌ماند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته داوید آلابا مدافع هافبک اتریشی بایرن مونیخ پس از اتمام قراردادش به صورت رایگان راهی رئال مادرید شد و البته حضور درخشانی نیز در اسپانیا داشته است. آلابا از همان ابتدا توانست دل هواداران لوس بلانکوس را به دست بیاورد و حالا یکی از خریدهای موفق فلورنتینو پرز محسوب می‌شود. نمایش‌های خوب آلابا در رئال مادرید باعث شده تا به رهبر خط دفاعی این تیم تبدیل شود. 

به نقل از مارکا، رومنیگه در گفت و گویی با اسکای 90 گفت: "اساسا فکر می‌کنم که هیچ کس موافق خروج داوید آلابا به این شکل نبود. فراموش نکنید که این پسر در بایرن مونیخ رشد کرده بود. داوید 13 سال در آلمان حضور داشت و به یکی از مهره‌های اصلی بایرن تبدیل شده بود. متاسفانه در یک مقطع، همه چیز بر وفق مراد پیش نرفت و دچار مشکلات مالی شدیم. تخمین زدن قیمت کنونی آلابا بسیار سخت است. مهم‌ترین نکته این است که او دیگر در بایرن حضور ندارد. فکر می‌کنم که خروج او در زمان درست اتفاق نیفتاد. در قضیه آلابا ما همه کار کردیم، اما برخی از مسائل مانع کار ما شد و در نهایت او تصمیم گرفت به خروج گرفت، زیرا به نظرش پیشنهاد خیلی خوبی از رئال مادرید دریافت کرده بود."

4416