ابراز رضایت کامل سنگربان شیاطین‌سرخ از عملکرد خود در این فصل!

ابراز رضایت کامل سنگربان شیاطین‌سرخ از عملکرد خود در این فصل!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان ملی‌پوش و اسپانیایی شیاطین سرخ در گفت‌وگویی با رسانه رسمی این باشگاه انگلیسی شرکت کرده و ضمن آن، از عملکرد خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال جزیره اظهار رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و شبکه رسمی باشگاه منچستر یونایتد، داوید دخیا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا و سنگربان شماره یک این باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر، پیش از برگزاری مسابقه پایانی شیاطین سرخ در لیگ برتر فوتبال انگلستان مقابل کریستال پالاس در گفت‌وگویی با خبرنگار رسانه رسمی این تیم انگلیسی ضمن اظهار رضایت از نمایش عملکرد خود در چهارچوب دروازه منچستر یونایتد در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر و سایر مسابقاتی که با این تیم شرکت کرده، صحبت‌های دیگری را هم مطرح کرده که مهم‌ترین قسمت‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

در مورد این فصل و بازی آخر مقابل کریستال پالاس؟

"ما می‌دانیم که این فصل، فصل بسیار سختی بوده است. اما حداقل برای هواداران و غرورمان تلاش خواهیم کرد تا در بازی آخر پیروز از زمین خارج شویم."

"من می‌خواهم حداقل برای هواداران یک پیروزی به ارمغان بیاورم؛ زیرا آن‌ها در طول فصل فوق‌العاده عمل کردند و در هر بازی از تیم حمایت کردند."

"در تمام طول فصل سخت بودن شرایط احساس می‌شد اما صادقانه بگویم که من به عملکرد خودم در این فصل افتخار می‌کنم."

"در فصل تابستان خیلی سخت کار کردم تا در خدمت تیم باشم و آماده بازی باشم و ویژگی‌هایم را برای تیم نشان دهم. فکر می‌کنم که خیلی خوب کار کردم. من در این فصل، عملکرد بسیار با ثباتی داشتم و به تیم کمک زیادی کردم."

در مورد این که آیا عملکرد او در این فصل با فصل‌های خوب گذشته‌اش مطابقت دارد؟

"شاید یکی از بهترین فصل‌های من باشد. من قبلا فصل‌های خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌ام اما فکر می‌کنم که عملکرد من در این فصل، بسیار خوب بوده است."

9404